lør. 13. mai

Rønholt Reball & Paintball Arena

Norges Paintball Liga #1 Rønholt

Norges Paintball Liga måler det høyeste kompetitive nivået i norsk paintball. Her samles lag fra hele landet for å konkurrere i totalt 4 deler som er spredt utover sommeren. Turneringen er i ryggmargen en inkluderende arena for både nye og veteraner i paintball.

Norges Paintball Liga #1 Rønholt

Time & Location

13. mai 2023, 08:00 – 14. mai 2023, 17:00

Rønholt Reball & Paintball Arena, Rønholtveien 71, 3960 Stathelle, Norway

About the event

Paintball sesongen 2023 skytes igang hos Rønholt Paintball & Reball Arena.

Påmelding: NPF hjemmeside.

Google maps: Rønholt Reball & Paintball Arena.

Overnatting: Strandsletta båthavn og camping, Brevigstrand Camping, Rognstranda Camping

Det vil være mulighet for å overnatte ved baneområdet i Rønholt Hallens auditorium. Der er det 15 soveplasser tilgjengelig, disse soveplassene er gratis. (Husk sovepose). Kontakt Jon Bakke på sms 959 38 078 for å bestille overnatting. Bobiler og campingvogner er også velkommen. (Kan ikke love strøm).

Parkering: Det vil være oppmerket plasser for å parkere ved skolen / baneområdet.

Matvarebutikk: Måjohamat 2 km / ca. 3 min kjøring. Spar Sjøbua Valle 8,5 km / ca. 12 min kjøring. Joker Trosby 10 km / ca. 12 min kjøring. Det vil også være kiosksalg på baneområdet.

Media: Lokale aviser er kontaktet.

Spørsmål til arrangøren? Send mail til post@ronholtpaintball.com

Rønholt Paintballklubb ble stiftet tilbake i 2016. Banen ble påbegynt i 2015 og stod helt ferdig i dagens stand i 2017. Banen er definert som nasjonalt anlegg av Norges Paintball Forbund. I 2023 er Rønholt Paintballklubb ca. 80 medlemmer og brer seg utover 3 lag. De har også en gruppe med nykommere som sikter mot å danne lag iløpet av 2023 sesongen. I år vil man kunne se Rønholt lag stille i både Norges Paintball Liga og National X-Ball League.